onsdag 7. oktober 2009

Mens man ventar...


Strikkepinnane har gått flittig siste tida... 2 babytepper, 3 tumlingar og 10 par babylestar har det vorte til no. Nokon har eg gitt vekk og nokon får eg vel bruk for sjølv... Her er nokon av resultata.


Alette elskar Drømmehagen på barnetv, og her ein kveld fekk eg ideen om å strikke tumlingane. Slik vart dei til slutt...
Eg har også fått brodert juletrematte til jul, men den har eg ikkje fått på foto endå... No er det nye broderi prosjekt på gong...

3 kommentarer:

Solveig sa...

So flink du e da! Dissa tumlingane va no knallstilige da. He du strikka dei uten mønster? Lykke til med resten av ventetida :)

Familien Hustadnes Myrhol sa...

1000 takk :-) Eg hadde ei oppskrift på maskottar, veldig enkelt so var de berre å legge opp 30 maskar, strikke riller i ønska farge oppover. Hadde vel 3 riller x 5 oppover, so 9 riller til ansikt. Sy ihop bak og fyll dei med vatt. Sy inn og form til bein og armar, og knyt ein tråd rundt haude. So sydde ej på auge, og laga 5 små nyster som eg sydde på og festa godt, + ei til nase. Å vips so he du en tomling. Neste på ønskelista til Alette er Makka pakka og Hinkel pinkel...

Solveig sa...

Gratulere med nytt familiemedlem!!!!! :)