fredag 25. april 2008

Så vart eg henta... det var klart for utdrikkingslag...

Forige laurdag var altså den store dagen. Eg har gått lenge å tenkt på at det skulle skje denne helga, men når laurdagen kom hadde eg gløymt heile greia. Eg hadde ordna barnevakt og skulle skrive ferdig norsk oppgåva mi + hjelpe Kenneth med å ha utover singel i tomta. Den gang ei! Det vart fridag på meg i staden :-) Turen gjekk ti Volda der eg fekk aromaterapi i gåve med Astrid. Kjempedeilig! Vidare for vi til Ørsta og traff gjengen på Napoli. Bowling var neste stopp, der bruda og forlovaren vann kvar sin serie :-) Sidan det var tivoli i Ørsta enda vi opp der, men bruda gjekk ned for telling etter ein karuselltur utan like! Fyrste og siste gong!!! Vi enda opp på hytte 6 på nesa og etter ei lita kvilepause vart det pizza og bading i stamp. Kvelden avslutta vi 04.15. Ein flott dag! Søndag stod bruda i tomta og singla fundamentgrøft i strålande form!

Ingen kommentarer: