lørdag 31. januar 2009

Broderi :-)

Brodering er ein annan syssel eg styrer med på kveldane... Ikkje vorte så mykje av det i det siste, men her er nokon av tidlegare arbeid.
Her er julekalendaren min, som er vart veldig fornøgde med.
Velkommenskilt må ein ha i gangen :-)
Her var eit søtt Ole Brum bilde som eg har laga til Alette. Alle tinga har eg bestilt i borderiklubben Atelje Margareta.
Her er det fyrste og største broderiet eg har laga. Trur det tok 5 år å få det ferdig. Då skal det nemnast at eg vart så lei av dessa hjortane at eg ikkje tok til arbeidet på 2 år!
Då eg gjekk gravid med Alette broderte eg dette sengeteppe. Eg hugsa at eg byrja på det i januar og vart akkurat ferdig til ho vart fødd 21. feb 07.

1 kommentar:

Lillabethos sa...

HÆRLIGHET!!! Bøyer meg i støvet. Du verden så flink du er!!!!!!!