onsdag 14. januar 2009

Lenge sidan sist.....


Lei av å sjå bilete av voksiposen no? Eg har hatt ein laaaaang ferie frå bloggen no, noko eg har fått høyre... Skal prøve å skjerpe meg! Her kjem derfor ei lita oppsummering sidan sist.

Desember gjekk som ein røyk, men ein travel innspurt på jobb i Barstadvika, husbygging, julebakst, julebord, avslutningar m.m. Det var med andre ord godt med ferie!-) God jul forresten!!! Juleafta og nyttårsafta feira vi på Hustadneset saman med familien min. Ei kjekk feiring med mykje god mat og triveleg selskap.

Rett over nyttår, nærmare bestemt 2.januar vart Kenneth 30 år. Dette måtte sjølvsagt feirast. Etter nyttår byrja eg i ny jobb på Vikemarka skule, så no slepp eg å pendle så langt :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kjekt med ny jobb da? E det fast? Kor masse du jobba no da?

Familien Hustadnes Myrhol sa...

Ja, det var spennande å bjynde på en so store skule! De e vikariat 100% :-)

Lillabethos sa...

Takk for sist! Kjekt å se dere alle igjen;=)

Lillabethos sa...

............og JA.....kjekt å se noe annet enn voksiposen .....hihihi!